Web Sitemize Hoşgeldiniz

5 Ağustos 2012 Pazar

Turist ile Yaşadığım Fetiş sex

Tatilde bodruma beş yıldızlı bir otele gittik. güzel bir oteldi. otelde epeyce    Alman turist vardı. Neyse ertesi günü otelin kapalı havuzunda    kitap okurken turist kızlar gözüme çarptı. Bu kızlar 16-17 yaşlarında idi. Hepsinin ayaklarına baktım.

Ama içlerinde biri vardı ki onun    ayakları hayallerimdeki ayaklardan bile çok güzeldi. Kırmızı ojeli ayakları o kadar güzeldi ki neredeyse kızın ayaklarına yapışacaktım. Sersem gibi oldum.

Ertesi günü Almanca bilmemin faydasından yararlanaraktan o kızla tanıştım. kızın ayaklarında spor ayakkabı vardı ama kızla tanıştığım için mutluydum. Sohbetimiz .    iyice koyulaşmışken kıza almanca ayaklarının çok bakımlı olduğunu söyledim. kız şaşırdı. Hatta memnun olmuşa benziyordu. Biraz korkarak ayaklarına masaj yapabilirmiyim    diye sordum. kız tereddütle de olsa kabul etti. O an kalbim yerinden fırlayacaktı.

O muhteşem ayaklarını çıkarttı. Ayağında işlemeli hal    hal vardı. Kırmızı ojeli ayaklarına masaj yaptım. kız saçlarımı okşamaya .    başladı. Uzun tırnakları ile yüzümü saçımı okşadıktan sonra ben de    buna karşılık vererek ayaklarını yalamaya başladım. Önce hal halı olan ayak bileğini yaladım. Sonra baş parmağını öptüm , yaladım. Parmak aralarını    teker teker yaladım. 2 dakika olmadan boşaldım. Yorulmuştum.

Sonra kız    beni koynuna aldı. kızın elleri de çok güzeldi. Ellerini de    yaladıktan sonra Alman kız ile fetiş faslımız bitti. Bu , benim için hayatımda unutamayacağım anlardan biri oldu.

1 yorum:

  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil