Web Sitemize Hoşgeldiniz

7 Ağustos 2012 Salı

temizlikçinin kızı

Merhaba ben en güzel deneyimdeki selini becerdiğim anısını analatacağım

selin gayet hoş bir kızdı biz onla çok uzun zamandır sex yapıyorduk ama kısa sexlerdi mesela sokak arasında sabahaa karşı 4buçuk 5 gbi falan mesela ağzına veriyordum sonra kucağıma alıyordum hiç bir kızda bulamadığım öpüşme zevkini buldum sanki dil değiştiriyorduk ama çok zevkliydi bir gün annemler evden çıkınca onu eve çağırdım sonra temizlikçi kadın geldi onunda kızı vardı onunlada çok yakındık kaçkez ağzına verdiğimi hatırlamıyorum bile annesininde göüsleriyle saatlerce oynadım uyuyordu fakat mükemmel zevke geldim sonra selini getirip odamda becermeye başlıyordum ki temizlikçinin kızı geldi ve bizi gördü tam çıkıcaktı ki ben kolundan tutup tişörtünü çıkarttım göğüsleri annesi gibi yumuşak ve güzeldi

onun göğüsleriyle oynarken selinde benim aletimi yalıyordu temizlikçinin kızı arzu da altındaki eşortmanı çıkarttı ve onun da aletini emmeye başlarken selininde analına parmak sokuyordum sonra ikisi de aynı anda penisimi emmeye başladılar selin dondurma gibi yalarken arzu toplarımı ağzına almıştı çok zevke geldim ve arzuyu domalttım

sonra analına önce 2 sonra 4 parmağımı soktum sonra iyice açıldı ve kalın penisimi onun analına soktum çok hızlı gidip gelmeye başladım o sırada selinle arzu 69 lardı ama selin benim toplarımı yiyordu bende arzuyu bırakıp selini ko0ltuğa bacakları açık bıraktım sonra da aletine skomaya hazırlandım kızlığı bozulmadığı için ağzına arzunun göğüşlerini koydum sonra da soktum

gidip geldikten sonra 2 3 damla kan geldi çıkarttım ve o zevkten yada acıdan ağladı ama ben onu sürekli öperek ve yalayarak tesselli etmeye çalışıyordum sonra iyileşti ve bende öpmeyi bıraktım yere yattım ve kafamın altına bir yastık koydum ve arzu hoplamaya başladı ben de analına soktuğum için çok zevk olamadamı sonra arzu zıplarken tam havadayken penisimi çıkarıp aletine sokuyordum ama olmadı sonra kızlığı mı bozucaksın dedi evet dedim sonra kendisi soktu ve soktuğu gibi üstüme oturdu biraz aağırdı ama dayandım

sonra inip kalkmaya başladı bende iyici mutluydum ama 2 kız olduğu için penisimi en fazla birine sokabiliyordum sonra ona yetemediğimi söyleyen seline çok kızdım ve arzuyu kaldırıp selinin bacaklarını açtım aletine soktum ve okadar hızlı gidip geldim ki ağladı aama ben durmadım bir süre sonra boşalacağımı hissettim ve yan odada uyuyan arzunun annesine yani temizlikçiye gidip pantolonunu indirdim göğüslerini açtim ve göğüslerini emerek onun aletinin üstündeki transparan tangamsı dona boşaldım

sonra selini kucağıma aldım ve o sırada arzu ayakalrıuımı yaldı iyice tahrik oldum selini masanın üzerine bıraktım ve arzunun bacaklarını okşadım ve arzunun ağzına verdim sonra boşalacağımı hissedip ikisinin de kafasını yan yana koyup suratlarını beyazlaştırdım ve sonra gidip fatma teyzenin yani temizlikçinin göğüslerini ve aletini de emdim sonraağzına verdim ve içine boşaldım sonra pantolonunu çekip tişörtünü de hafif yıtıp uyandırdım sonra da ağzındaki bütün dölleri yutturdum

fatma teyzeyide becermeği çok istedim :)

1 yorum:


  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil