Web Sitemize Hoşgeldiniz

4 Ağustos 2012 Cumartesi

Komşumuz Sexi Elif

merhaba ben sıze basımdan gecen bır olayı anlatmak ıstıyorum bundan iki sene onceydı komsumuzun karısıyla olan ılıskımden bahsetmek ıstıyorum ısmı elif 30 35 yasları arasında ama mukemmel bır vucudu var sarısın manken gıbıgoguslerı mukemel bırı bunu sıkmeyı kafama koymustum ama nasıl olacak    dıye dusunuyordum kı kendısınzıde bana ılgısı varmıs bu benım ısımı dahada kolaylastırıyordu kocası ankaraya gıtmıstı bır hafta gelmıyecektı bır gun aksam telefonum caldı arayan oydu evıne davet ettı televzıyonunu ayarlıyacakmısım budabana bahane oldu zaten kapıyı caldım kapıyı actı uzerınde acık mavı bır gecelık vardı butun    vucudu gozlerımın onundeydı mukemmel bır manzaraydı bu odaya gectık televzıyon bahaneymiş hemen yanıma yaklastı yaklasır yaklasmaz hemen dudakların yumuldum muhtesem opuyordum onu oda benı daha sonra her tarafını ıcı yaladıktansonra o gusel amına yumuldum ve dılımle amını ıce yaladım sonra o    benım sıkımıagzına aldı saksafon calar gıbı emdı ve butun dollerımı agzına bosalttım tekrar sıkımı agzın aaldı ve kıvamına getırdıonunda amı hazırdı ve sıkımın kafasınıamından bıraz gezdırdıkten sonra ıcıne sokmaya basladım yavas yavas pompalamıyabasladım epey gıt gel yaptıktan sonra butun dollerımı ıcıne    bosalttım ama sıkımhala kazık gıbıydı ve ters cevırdım bunu bu seferde gotunu sıkmek ıstedım amasıkım bır turlu guırmıyordu hemen bır kırem aldım onun got delıgımı kıremlerımbenımde sıkımı kıremledı ve sokmaya basladı ucunu bıraz sokunca bır ah sesıcıkardı daha sonra pompalamaya basladım zevk cıglıkları sankı butun mahalleduyuyordu 15 dakıka gıt gel yaptıktan sonra ıcıne bosaldım vakit buldukca haladelıler gıbı sıkısıyoruz

1 yorum:


  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil