Web Sitemize Hoşgeldiniz

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Kankamın karısı ve Bal Gibi Baldızı

Karım 15 gündür şehir dışındaydı,artık iyice azmıştım,çankayadaki randevuevi aklıma geldi ve sahibi okşan hanımı aradım. Yarım saat sonra eve varmıştım,kapıyı    çaldım ve hizmetçi açtı beni içeri buyur etti. Okşan hanım beni öperek karşıladı ve 2 tane yeni kızın olduğunu sadece 2 gündür çalıştıklarını ve milletin onlara bayıldığını söyledi,bende tamam o zaman 2 sinide odaya gönder deyip 300 milyonu okşan hanıma    verdim ve


hizmetçi beni alıp odaya götürdü. Soyunduktan sonra kapı açıldı ve bana gelen orospuların en yakın arkadaşım hasanın karısı    filiz ve baldızı nazlı olduğunu gördüm. Hepimiz şaşkınlıktan bayılacaktık,filiz ağlamaya başladı ve inan sadece 2 gündür çalışıyoruz,buraya isteyerek gelmedik arkadaşımız .    ayşe bizi getirdi ve bizde denemek istedik ama cıplak resimlerimizi çektiler ve hergün gelmezsek kocama göndereceklerini söyleyerek tehdit ettiler dedi.    Yıllardır beğendiğim kadın ve kardeşi karşımda yarı çıplak duruyordu onları


sikmeden bırakamazdım ve filiz`i kendime çekerek öpmeye başladım bu arada nazlıda sikimi ağzına aldı. Biraz öpüştükten sonra 2 sinide yatağa yatırıp amlarını yalamaya başladım,orospuların zevkten amlarının suları akmıştı. Filiz`e geçirdim ,bu arada nazlıda amını filiz e yalattırıyordu,biraz giidip geldikten sonra filiz in amına patlamıştım. Hiç durmadan nazlıyı kendime çekip amına geçirdim,


zevkten cıldırıyordu,biraz gelgit den sonra daha fazla dayanamayıp onunda amına patladım. çok zevkli 2 saat geçirmiştim. Filiz bana kocasına söylemem için yalvarıyordu,tabii ki söylemezdim ama ama onu ve kardeşini dışarıda istediğim zaman sikmek koşuluyla. Başka çareleri olmadığı için kabul ettiler. şimdi    haftada 2 sefer onları sikiyorum ve para vermiyorum ayrıca onlara arada sırada arkadaşlarımdan bulup para bile kazanıyorum

1 yorum:


  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil