Web Sitemize Hoşgeldiniz

10 Ağustos 2012 Cuma

Etek altı

mrb arkadaşlar elif ben ankaradan, 28 yaşındayım. anlatacağım olay geçen yıl hastamla aramda geçmiştir. 19 yaşında olan nergiz muayene için odama gelmişti. bisikletten düştüğünü ve vajeninde kanama olduğunu belirtiyodu. muayene ettikten sonra bunun doğru olmadığını cinsel ilişkiye girdiğini anladım, anlaşılan biraz fazla zorlamışlardı çünkü 0,5 cm genişliğinde yırtık oluşmuştu. nergizi biraz sıkıştırınca gerçeği açıkladı bana. nergiz 170 boylarında 55 kilo civarında esmer tenli çok tatlı bir kızdı. tüm olan biteni anlattı bana, ona dikkatli davranması gerektiğini söyledim. sonra çıkıp gitti. aradan yaklaşık 1 hafta geçti ve odama mini etek giymiş biri geldi evet daha önce görmüştüm bu kızı sonradan hatırladım nergiz olduğunu. çok cesur bir kıyafet giymişti, saat 16,00 ya geliyodu. hastalarım hemen hemen kalmamıştı, beni ziyaret etmek istemiş ve tavsiyelerimden dolayı teşekkür etmeye gelmişti. biraz konuştuktan sonra üni.ye gittiğini falan anlattı. öğrenci evinde yalnız yaşadığından ve yalnızlıktan şikayet etmeye başladı. onunla konuşurken gözlerimin içine bakıyodu bu beni çok etkilemişti daha öncede hem cinsimle ilişki yaşadığım için bunu nergizlede denemek istiyodum. sanırım o da bana karşı boş değildi. biraz konuştuktan sonra mesai çıkışında onu evime davet ettim, kabul etti. arabamla buluştuğumuz noktadan onu aldım ve beraber bana gittik. nergiz çok etkileyiciydi. eve çıkarken asansörde gözlerimi alamadım ondan, o da aynı şekil bana bakıyodu. ama titiriyodu nergiz, sanırım tedirgin ve fazlasıyla heyecanlıydı. eve girdik, neden titriyosun bişeymi var deyip elini tuttum. elini tuttuğum sıra daha çok titremeye başladı artık bende titriyodum. kelimelerin tütkendiği ana gelmiştik işte. koridorda onu kendime çektim, birbirmize sarıldık. hiçbişey demiyoduk öyle kalmıştık. artık dayanamıyorduk ama ikimizde hamleyi karşı taraftan bekliyorduk. ve ilk hamle benden geldi, elimi nergizin eteğinin altına soktum, gstringi elime değiyordu. çok tatlı kalçası vardı, okşuyodum. o da benm boynumu yalamaya başladı ve öpüşmeye başladık nergizle. elim artık bacak arasındaydı ve o da iki bacağıyla elimi sıkıştırmıştı. adeta kenetlendik, antrede yere yattık, nergiz altımdaydı. külotunu çıkardım amı çok tazydi ve çok hafif tüylüydü. ( 1 haftalık sanırım ) amını emmeye başladım. nergiz yerde kıvranıyodu. bana kocalık yapmamı istiyodu. ve sonra nergizi kaldırıp beraber duşa girdik. artık gerisini tahmin etmişsinizdir.  çok güzel dakikalar yaşadık ama bir günlüktü çünkü nergiz bana yalan söylemiş aslında ankarada değil afyon da üni. ye gidiyomuş.

1 yorum:


  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil