Web Sitemize Hoşgeldiniz

4 Ağustos 2012 Cumartesi

Baldız Baldan Tatlı olurmuş

Ben 2 yıllık evli biriyim ve 26 yaşındayım. Eşimin bir ablası var yaşı 35 ama tam afet evlendiğim günden beridir ona hastayım göğüsleri kalçaları ve götü görünüşü mükemmel çok ateşli hissediyordum. Bacanağımı çok kıskanıyordum zamanla baldızımın bazı özelliklerini öğrendim.

Sır tutan ve    kocasından gizli işler yapmaya cesaret edebilecek biri yalnız kız kardeşi olan eşimi çok seviyordu atacağım ters bir adım sonum olabilirdi    sadece onu düşünerek 31 çekiyordum. geçen kış evinin tüm perdelerini değiştirmeye karar verdiler. Bacanak ve Baldız ikiside çalışıyor benim tanıdık merterde imalatçı olan biri vardı ona götürdüm anlaştılar yalnız dikim sırasında 3 gün gelip



kontrol edilmesi gerekiyordu bacanak işleri yoğundu    akşam 10 da geliyordu baldız 7 de evde oluyor baldızı perdeciye arabamla götürme işi bana kalmıştır. ilk gece gittik sonrada açım deyip bir yerde yemek yedik muhabbet sıcaktı ertesi akşam tekrar gittik bu sefer etek vardı ve yanıma oturmuştu ter içinde kaldım ve onu evine bıraktım



artık son gece yarındı ve bir şey yapmam gerekti ve ertesi gün akşamı beklerken ben gündüzleyin eminönü tahtakaleye gittim işim vardı orada kadınları azdıran sinek denen şey satıyorlardı satan 2-3 damlada kadın o biçin olur abi dedi. aldım o akşam terar perdeciden çıkınca yemek yemek için bir fast fooda gittik o lavaboya elini yıkamaya    gidince colasına 10 damal kadar attım nede olsa baldızdı kolay olmazdı diye düşündüm.



rabaya bindik akşam 9 du ve yağmurdan trafik çok kötüydü yarım saat sonra bana sıcak bastı deyip camı açtı derken kıvranmaya başladı "bana acaip şey oluyor çok tuhaf    oluyorum" dedi ve eliyle kendini okşamaya başladı şaşırdım ilacın bukadar etki yapacağını düşünmedim. dahada ilerledi ve elini göğüsünün içine soktu sonra eteğinin içine elini sokup okşuyordu ben "neyin var ne oldu" dedim "bilmiyorum kendimi çok kötü hissediyorum" dedi.



Bende tahrik oluyorum    bu halinden dedim ve elimi o iri göğüslerine attım baktım sesini çıkarmadı tamam bu iş dedim hemen arabayı florya da bulunan menekşe sahil yolundaki ıssız yere çektim hemen koltuğu yatırıp üzerine çıktım önce dudaktan öptüm emiyordu adeta o iri göğüsleri    ağzımdaydı bağrıp duruyordu aşağıya indim eteiğini sıyırdım kilodunu çıkardım amı karşımda duruyordu önce elimle



okşadım parmağımı içine soktum inliyordu oda eliyle benim aleti tutmuş okşuyordu üzerine çıktım ağzına verdim ısırarak .    emdi iri göğüslerinin arasına koymak en büyük hayalimdi ve yaptım. sonra yeter dayanamıyorum dedi aşağıya indim yavaşça amına gömdüm ıslanmıştı ve sıcacıktı bağra bağra boşaldı bana sıra gelince içinemi başalayım    dedim evet spiral var dedi ve boşalttım. rahatlamıştım ama



ilacın etkisiyle o hala duramıyordu göğüslerini yaladım uzun süre hadi tekrar dedi    bende kaldır ozaman deyip ağzına verdim tam 45 dakika yaladı kalkmıştı ona domalmasını söyledim o koca götüne sokmayı çok istedim önce amına soktum vıcık vıcıktı çıkardım benim uzun ve kalın yarrağım kaygan olmuştu göt deliğine zorladım çok dardı canımı acıtma dedi yavaş yavaş uzunu soktum çok kalınmış



girmeyecek uğraşma dedi bende onun deliğini önce orta parmağımla açıp kayganlaştırdım sonra yavaşça girdi bağırta bağırta siktim ve içine boşaldım. oda boşaldı giyindik ama yarı baygın haldeydi benzincinin tuvaletinde yüzünü yıkadım evine amı götü    dağılmış halde teslim ettim.Neyse Hastayım demiş yutturmuş



ertesi gün beni aradı nasıl olduğunu anlamadığını kızkardeşine kocasına ve çocuğuna karşı çok    suçluluk duygusu hissettiğini söyledi bende ondan tahrik olduğumu bunun aramızda kalacağını söyledik ve o olayı unutmak üzere bir birimize söz    verdik şimdi birşey olmamış gibi davranıyoruz ama ben bir daha yalnız olma fırsatını bulursam atlayacağım üzerine doyamıyorum ne yapayım.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder