Web Sitemize Hoşgeldiniz

3 Ağustos 2012 Cuma

Azgın liseli bakire ve ben

slm bn antalyanın kumluca ilcesinde ooturuyorum dün arkadasla okuldan kactık. kulenin parkına cıkıp sigara ictik. sonra anadolu lisesinden iki kız geldidiler. bizim oturdugumuz yerin yan tarafına gecip oturdular. tam yanlarına gidfip oyurcakt9ık kızlar kalktı. bizde tabi peslerinden... kızlar bizim onları takip ettigimizin farkındalardı. sonra tekrar aynı yerlerine oturdular. bizde kızların yanına gidip oturabilirmiyiz die sorduk kabul ettiler. kızlara birer sigara ikram ettik kendimizde yaktık birer tane. sohbet iyiyce koyulasatı. (ben we arkadasım kızları bastan secmisitik hangisi senn hangisi bnm gibi...)(tabi bn kendi sectiğinm kızla yakınlasmaya basladım.)sonra kız masanın altından bnm penisime dokunmaya basladı sonrada bnm elimi kewndi bacagına gotudu. tabi bnm oglan göklerere waracaktı nerdeyse. bnm arkadasda kızla isi pisirecekti. dayanamayıp kızları ewe dawet ettik.( arkadasımn ailesi adrasanda kalacxakmıs ogün ondan onların ewew cagrdık.) Kızlart kabul etti
ew gittik
biz bir odaya onlar bir odaya
ben kızı duwara sıkıstırıp bir yandan öpüuodum bir yandanda gömleginin dügnmelerini aacıyodum.kızda penm pantulonumu actı we penisimi yalamaya basladı. sonra onu kaldırıp kolyugu actım we oraya hemn gectik. kızların ikikside ilk defe bir erkekle ilişkliye gireceklerdi. we iste o an baslıyo... kızın gögüslerini we vajinasını yaladım biraz sonra vacinasına penisimi sokmaya basladım. cok acı cektiğini farkındaydım bagırmamak icn kendini zor tutuyodu dayanamadı we bagırmaya basaladı bu ikimizide dahada azdtrıyodu.kızdan penisimi cıkarmadan icnde tam 3 kez bosaldım. sonra hawanın kararmaya basladıgını fark ettik. bnde kızda hala dewam etmek istiorduk ama ailesi merak edecegi icin gitmesi gerekiyiordu. üstünü giyindi tam o sırda dayanamayıp kızı duwara dayayıp etegini kaldırdım birkez daha bosalıncaya kadar kızı siktim ikimzde deliler gibi azmıstık. sora odan ciktık we öbüğrlerinn kapısını tıklattık we kıın gitmesi gerektigini hatrlattık we onlarda odadan ciktı . kızlarla birlikte ew lerine kadar gittiik. yarın kızlarla yine bbulusacaz. yarını sabırsızlıkla bekliyorum.

1 yorum:

  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil